- Zina24 juli 2019 om 16:14
Hallo ik ben een vrouw van 26 jaar ik heb altijd last gehad van lage bloeddruk maar sinds paar dagen is het lager ik heb net gemeten was 90/45 dus best wel laag ik belde gelijk de huisarts en ik moest zoht en dergelijk eten ik ben al paar x naar fr huisarts geweest voor lage bloeddruk en zij zgt dat er geen oorzask te vinden is ik maak me echt zorgen wAt moet ik hiermee??
Johnn??
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juli 2019 om 22:25ls je bloeddruk altijd te laag is vraag dan een verwijzing voor de cardioloog.
Reagerenzina25 juli 2019 om 00:20John ik ben 1x naar de spoedeissndehulp gegaan omdat ik dacht dat ik hartaanval had dit was vorig jaar toen ben ik bij de afdeling cardiologie blijven slapen ze hebben fotos van me hart gemaakt en bloeduitslagen waren allemaal goed ik heb ook 1 x holter gekregen van 1 week en ik moest eropdrukken als ik snelle hartslag had dat was ook goed Zeggen ze dus ik weet het niet meer wat Zal ik doen heb je verdere tips of zal ik tog een verwijzijng vragen ik wilde ook een verwijzing maar de huisarta zij dat ik goed ben onderZocht bij de spoedeisende hulp ik wacht op je antwoord
ReagerenZina25 juli 2019 om 11:52john??
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2019 om 16:30Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Zina25 juli 2019 om 21:37Ik scoor 62? Maar bij hyperventilatie moet je tof juist hoge bloeddruk hebben
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2019 om 21:43Nee hoor. Je hebt in ieder geval wel hyperventilatie.
Reageren