- Anoniem5 juni 2018 om 14:30
Hallo,
Ik ben een 22 jarige vrouw, en heb af en toe last van milde steken (vooral als ik inadem) bij mijn hartstreek of linkerborst. Die zijn meestal na een paar minuten weg maar soms duurt het ook wel 20 min tot een halfuur of langer. Ik wordt dan best angstig en denk dat ik een hartaanval krijg maar ik probeer rustig te blijven. Ik heb best wat stress in het dagelijkse leven, en soms ben ik wat kortademig. Dat kortademige is wel minder geworden sinds ik ben gestopt met roken bijna 3 maanden geleden.
Heeft het zin om hiervoor naar de huisarts te gaan, aangezien ik op dit forum veel lees dat mensen van mijn leeftijd toch weer weg worden gestuurd met de woorden dat er niets aan de hand is. Heeft iemand ideeën wat het is? Ik maak me er best druk over. Ik weet dat er meer van dit soort berichten zijn op dit forum maar kon niet precies vinden wat ik ervaar, dus vandaar dit bericht.
2 reactiesReagerenAnoniem5 juni 2018 om 14:32Toevoeging: dit overkomt me in rust, of als ik gewoon rustig ergens loop oid.
ReagerenJohn (moderator)
5 juni 2018 om 15:30Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/