- Muis13 april 2018 om 02:30
Hoi ik ben een meisje van 18 jaar, ik rook niet, drink niet en geen andere drugs. Soms heb ik dat de bloedvaten in mijn handen opeens opzwellen. Dit gebeurt meestal als ik fijn handwerk aan het doen ben zoals naaien of typen op een laptop. Ook wordt mijn hand dan paars achtig. Maar dat zou ook door opgezwollen haarvaten kunnen komen. Als dit gebeurd voelt mijn hele arm raar aan. Ik kan het niet echt omschrijven. En het is eigenlijk alleen mijn rechter hand. Dat komt misschien omdat ik rechts ben dus die het meest gebruik tijdens het naaien. Wat kan dit zijn?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 april 2018 om 08:09Een heel normaal verschijnsel. Het komt toch door de belasting van de arm/hand
ReagerenCatootje13 april 2018 om 20:36Misschien een minder goede doorbloeding. Voedingspatroon en tekorten aan bepaalde voedingsstoffen kunnen daarin meespelen. Tekorten zijn niet allemaal te meten in je bloed. Wat ook kan zijn dat je te ingespannen bezig bent, te krampachtig. Daarnaast kan electrosmog van je laptop e.d. klachten geven.
ReagerenDouche19 april 2018 om 09:55Nog iemand met blauwige verschijnselen reactie artsen bespaard je bezoekjes..zelfde als catootje.
Reageren