- Robin1 augustus 2018 om 10:15
Dag ik heb nu al enkele weken/maand last van een gezwollen vinger of 2.
Het is enkel op mijn rechterhand en het zijn de wijsvinger en de middelvinger, de wijsvinger is het ergst opgezwollen maar niet om te zeggen dat een gewoon mens het direct zou opmerken als hij aan het praten was tegen mij. De middelvinger is iets minder opgezwollen maar ook een beetje. Ik vroeg me in het begin niks af dacht dat het wel vanzelf ging weggaan wat het waarschijnlijk hopelijk nog steeds zal doen maar wou toch even checken. Dus ja weet iemand van jullie wat dit eventueel kan zijn en als ik mij zorgen hoef te maken. Ik ben persoonlijk een nacht persoon tijdens school bleef ik veel laat op tot na middernacht en ik werk in de nacht nu in de vakantie. Ik heb nog genoeg beweging maar ben ook een gamer. Ik kraak men vingers en polsen af en toe misschien kan dit er ook iets met te maken hebben. Voor derest heb ik niks dat ik kan toevoegen denk ik hopelijk krijg ik hier snel antwoord op en anders passeer ik wel eens bij de huisarts maar het lijkt iets zinloos om er met naar de doktor te gaan.
Mvg