Zoeken Vraag het forum

hartkloppingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jongen 20

hallo ik ben een jongen van 20. ik heb sinds afgelopen maandag last van hartkloppingen. ik zat achter de computer en voelde me ineens duizelig, misselijk en even later voelde ik ook mijn hart bonzen en een lichte steek in de borst. Dit heb ik weleens eerder gehad maar ging weer over nadat ik een ademhalingsoefening heb gedaan. Zelf denk ik dat de oorzaak van deze hartkloppingen komen omdat ik de laatste maanden slecht slaap. Sinds een week of 3 gaat het inslaap vallen al iets beter, maar toch voel ik me nog wel vermoeid. Heeft iemand anders enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn en weet iemand hoe ik van mijn ademhalingsprobleem af zou kunnen komen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)
    jongen 20

hey bedankt voor de link, heb de test even gedaan.

Reageren
    Meisje17x

Klinkt als een angstaanval ! Maak je verder geen zorgen & Vermoeidheid kan weer lichamelijke klachten geven

Reageren
Reageer op: hartkloppingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.