- Des2222 januari 2018 om 15:12
Weet iemand wat dit is?
Ik heb altijd tijdens het douchen dat ik rode voeten krijg en ook rode handen (en ik douche zeker niet te heet, expres niet), na het douchen trekt het weer weg als ik even rustig ga zitten. Ik heb het ook met warm weer, zeker als ik ga staan of met sporten als ik het warm heb. Ik heb het idee dat het met mijn bloedsomloop te maken heeft, zit er sowieso aan te denken om er weer mee naar de dokter te gaan (al eens gedaan maar werd erg luchtig over gedaan). Kan er weinig over vinden op internet helaas. Maar ik begin me steeds meer te beseffen dat het niet normaal is, zeker als ik zie dat andere mensen dit niet hebben (hooguit de rode handen die men weleens heeft als men van koude naar warme omgeving gaat bijvoorbeeld).6 reactiesReagerenMargreet14 maart 2018 om 23:29Ik heb presies hetzelfde wordt er niet goed van,weet jij inmiddels hoe het komt of al onderzoek gehad?
ReagerenMarije27 mei 2018 om 13:51- Ik ook hetzelfde! Na een paar minuten in de zon staan vuurrode voeten en onderbenen. Trekt wel weet weg als ik ga liggen uit de zon. Al iets van gehoord?
Des2223 januari 2019 om 15:15Catootje23 januari 2019 om 16:58@Dess, een arts kan vaak weinig met dat soort ‘vage’ klachten. Je zou advies kunnen vragen aan een complementair genezer. Soms kan er sprake zijn van tekorten aan bepaalde voedingsstoffen. Bloedonderzoek zegt overigens niet zoveel over tekorten. Veel mensen komen wel stofjes tekort als magnesium, vitamine B en D en omega 3.
ReagerenEl5 juni 2022 om 18:29Ik heb precies hetzelfde, is er al meer duidelijkheid
ReagerenM14 oktober 2022 om 20:01Ik heb ook precies hetzelfde. Hebben jullie al
duidelijkheid?
Ik denk misschien zelf symptomen van mijn burn out?
Reageren