- Galaxy27 oktober 2017 om 21:51
Als ik recht sta van zittend dan gaat mijn hartslag eerst vrij snel. Rond 120 daarna gaat het paar seconden langzaam. Ik voel het in die paar seconden bonzen. Vervolgens versnelt het weer naar ongeveer 110 en blijft het daar. Mijn hartslag meter kan die paar langzame slagen niet oppikken maar het lijkt rond de 70 te zitten.
Is dit een normaal fenomeen?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2017 om 22:01120 bij opstaan uit zithouding is wel erg veel.
Mijn hartslag meter kan die paar langzame slagen niet oppikken maar het lijkt rond de 70 te zitten. Ik vraag me af op de hartslagmeter wel goed functioneert.. Ga eens naar de huisarts
ReagerenGalaxy27 oktober 2017 om 22:16Voor de hoge hartslag ben ik al naar de huisarts geweest. Hartfilmpje heeft geen afwijking getoond behalve dat mijn hartslag hoog is. n rust vaak 90.
Echter hierna ben in wat meer gaan opletten en viel mij op dat mijn hartslag eerst omhoog gast vervolgens vrij laag en dan gaat het weet hoog.
ReagerenGalaxy27 oktober 2017 om 22:19Hartslagmeter is wel nauwkeurig trouwen. Ik voel tegelijkertijd mijn hartslag in mijn nek en het gaat op dezelfde ritme als mijn hartslag meter. Behalve dan for paar seconden die de hartslagmeter niet kan oppikken maar dat ik zelf wel voel.
ReagerenJohn (moderator)
27 oktober 2017 om 22:51Als je van jezelf al een hoge hartslag hebt, dan is het niet zo raar.
Reageren