Zoeken Vraag het forum

Steekjes linkerborst

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Steekjes

Hallo, ik heb nu 2 dagen steekjes in mijn linkerborst. Ze doen eigenlijk bijna geen pijn, maar ik voel ze wel. Afgelopen weken heb ik wel wat stress gehad, en als ik niet aan die steekjes denk dan voel ik ze ook niet. En als ik eraan denk dan voel ik ze juist! Het zit een beetje in het gebied rond mijn tepel, soms ook in het hart voor mijn gevoel. Ik ben 14 jaar en sport veel en heb geen overgewicht. Iemand een idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

en als ik niet aan die steekjes denk dan voel ik ze ook niet. En als ik eraan denk dan voel ik ze juist!   Iets ernstigs kan het in ieder geval niet zijn. Anders zou je er constant last van hebben en niet alleen als je erop let. Niet op letten dus!! Ik denk dat je zo nu en dan wat hyperventileert…

Reageren
    Steekjes

oke, en wat gebeurt er precies als je hyperventileert? Ik heb het idd alleen als ik erop let, het doet bijna geen pijn, maar het voelt als een klein steekje. Ik denk dat het ook wat te maken heeft met stress, daar heb ik ook wat last van gehad.

Reageren
    John (moderator)

Dat kan zeker met stress te maken hebben. Bij hyperventilatie gaat er iets verkeerd met je ademhaling. Je moet zorgen dat je via de buik ademhaalt. Net alsof je een ballon in je buik opblaast en weer leeg laat

Reageren
    Steekjes

Daar kun je gelijk in hebben tandor. We zien het wel, het is geen heftige pijn en als ik er niet op let dan voel ik het niet. Heb ik wel eens vaker gehad. Komt helemaal goed dus!

Reageren
    Steekjes

kan het ook met puberteit te maken hebben?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk toch eerder met tress/spanningen

Reageren
Reageer op: Steekjes linkerborst
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.