- Anoniem31 juli 2017 om 22:25
Beste mensen,
Al sinds enige tijd heb ik geregeld een dof/tintelend gevoel in mijn linkerarm, soms helemaal van de schouder tot aan de vingers. Ik zou het gevoel niet pijnlijk willen noemen, hooguit ongemakkelijk.
Persoonlijk heb ik geen idee wat het gevoel zou kunnen veroorzaken, maar in mijn beleving wordt zoiets vaak in verband gebracht met hartgerelateerde aandoeningen. Google heeft mij nog niet veel verder kunnen brengen.
Verder heb ik nergens last van. Geen pijn/druk op de borst of tussen de schouderbladen, geen vermoeidheid, misselijkheid, etc. Ook heb ik een normale, regelmatige hartslag.
Ik ben een twintiger met licht overgewicht, die regelmatig sport, inmiddels redelijk gezond eet, niet rookt, maar wel drinkt. Voor zover ik weet zijn er binnen mijn familie geen andere personen met hart- of daaraan gerelateerde problemen.
Is er iemand die enig idee heeft wat er aan de hand kan zijn? Zou het doffe/tintelende gevoel in mijn linkerarm inderdaad hartgerelateerd kunnen zijn? Bij voorbaat dank.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 juli 2017 om 22:37Dat lijkt toch niet op hartproblemen. Eerder een beknelde zenuw in je schouder. Ga met de klachten naar een fysiotherapeut.
Reageren