- Anoniem6 maart 2017 om 13:46
ik heb al gedurende een half jaar een naar gevoel op mijn borst wanneer ik in bed lig. Telkens als ik ontwaak uit mijn slaap voel ik een bubbelend gevoel op mijn borst. Alsof ik mijn hart heel snel voel kloppen. Overdags heb ik er geen last van, het gebeurt tijdens het slapen want elke keer word ik wakker en voel ik het waarna het na ongeveer 1 a 2 minuten weer weg is. Het vreemde is is dat wanneer ik mijn pols voel deze gewoon rustig terwijl het lijkt of mijn hart te keer gaat. Iemand hier ervaring mee of enig idee wat dit kan zijn?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 maart 2017 om 17:04Dat zal de ademhaling van je zijn op het moment dat je wakker schrikt en niet je hart. Anders zou je daar op andere tijden ook last van hebben.
ReagerenAnoniem6 maart 2017 om 20:13bedankt Tandor! Waar moet ik dan aan denken qua ademhaling? Ik heb wel het idee dat ik niet goed door adem in mijn slaap. En wat veroorzaakt dan het bubbelende gevoel? De ademhalingsspieren of toch het hart? Ik kan het heel duidelijk voelen door mijn hand op mijn borst te leggen maar voel het soms ook bij mijn maag.
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2017 om 20:25Nee, het is zeker niet het hart anders was je al lang dood geweest.. De ademhaling zelf kan het zijn
ReagerenAnoniem9 maart 2017 om 13:42afgelopen nacht voelde ik weer het geklop in mijn borst maar nu ook lager onder mijn borstbeen. Mijn pols was weer gewoon rustig. Zou het ook iets met de maag of slokdarm kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
9 maart 2017 om 15:02Dat zou kunnen
Reageren