- BlijfLieverAnoniem01028 november 2016 om 21:46
Ik heb sinds 16 juli 2016, een zwelling op me borst aan me hart kant & pijn prikkels, hartkloppingen, drukopmeborst, de zwelling zit zegmaar bij de “V” voorm je hebt je keel daaronder een soort
“V” of “U” voorm precies ernaast ongeveer aan de linker kant zit een zwelling die goed te voelen is, ik heb steeds pijn prikkels op die plek en ik denk ongeveer een week geleden kreeg ik een heel raar gevoel, het tintelde & kreeg kramp en ik kon 5seconden even niks meer doen niet bewegen enzo, daarna gingen de tintelingen over heel me borst ook naar de rechter kant!, nu is het al best een tijdje aandegang, en ben meerdere malen naar de huisarts geweest en heb dit aangegeven, maar omdat ik alcolist ben geweest en veel blowde schuiven ze het daarop af, (ben op 16 juli 2016 accuut gestopt met alles) omdat ik bang was dat er iets goed mis was ook kon ik niet meer slikken heb er nogsteeds moeite mee, eten glijd niet weg,verslik vaak enzo en als ik ga slapen (bijna inslaap val)
hoor ik een harde piep geluid, en vaak als ik ga slapen en ook bijna inslaap val voel ik een heel raar gevoel op of net boven me rechter bil waardoor ik met me bil tegen de muur moet liggen of me hand erop moet leggen om inslaap te vallen anders gaat het gewoon niet door het gevoel 5december ga ik naar ziekenhuis voor onderzoek naar me keel, maar wil graag weten of iemand weer of die zwelling enzo ernstig kan zijn heb rond september veel pijn aan me borst gehad tot op heden nogsteeds misschien handig voor jullie omteweten dat ik stress sinds mijn 11e jaar ik ben nu bijna 20 en ben bang dat ik misschien iets aan me hart of aorta heb.. misschien dat jullie hier informatie hebben (ik blow en drink niet meer sinds 16juli 2016) pijn en druk en prikkels heb ik nu nogsteeds, ook lijkt er een dik touwtje tezitten in me nek ook aan de linker kant onder het bot dat naar je schouders gaat, ik weet dat die er hoort want heb die aan de rechter kant ook alleen aan de linker kant is die best een stuk dikker en gevoeliger.. ik hoop op antwoorden. Mvg anoniem waarom ik anoniem wil blijven is om me drugs en drank verleden.als je meer wil weten kan je het hier ook lezen: http://hulpbijangst.nl/viewtopic.php?f=3&t=17526
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 november 2016 om 22:30BlijfLieverAnoniem01029 november 2016 om 23:25Ik heb bijde tests gedaan en mijn uitslagen zitten eronder
Hyperventilatie zit ik alleen 1 punt eronder en paniek stoornis kom ik niet in aanmerking voor volgens de test.
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2016 om 23:53Maar hyperventilatie kan dus wel aan de orde zijn met maar 1 puntje verschil. Het zou in ieder geval een deel van je klachten kunnen verklaren.
Kijk maar eens op onderstaande link welke klachten er allemaal mogelijk zijn:
Reageren
http://www.chronischehyperventilatie.nl/index.php?page=symptomen