Zoeken Vraag het forum

Gerammel en hart slaat over.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • RickH

iK heb net al zoon test gedaan, en die adverteerd mij om naar de huisarts te gaan nu heb ik dat al 3 weken geleden gedaan en die luisterde naar mijn hart en zij dat der niks was.

Maar ik vertrouw der niks van, ik krijg steeds meer klachten.

Ik ben 18 jaar en heb gemiddeld 15 keer per uur dat mijn hart overslaat. Ik kan het ook 1 seconde van te voren aan voelen komen. Ik hou wel eens mijn vinger dan in mijn nek en voel dan ook echt die hartslag heel hard.

Nu valt 15 keer nog mee maar ik word echt steeds gekker, nu heb ik ook hele erge spierpijn in mijn linker kant van me rug, dat is al 6 maanden. Soms als ik ook maar hoef om te draaien in bed gelijk gaat mijn hart te keer.

En als ik savonds een stuk heb hardgelopen en weer thuis kom lijkt het ook wel als of ik echt pijn voel in mijn hart.

Als ik bijvoorbeeld in mijn bed zit met tegen de kant van me bed aan met me rug voel ik allemaal gerammel in mijn hart? het is overal en het is niet gewoon dat als ik gegeten heb dat het me maag of darmen zijn, het gaat de heletijd door nu al een paar weken, ik krijg steeds meer van die rare klachten en begin me nu toch wel zorgen te maken.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je hebt nu een nieuw onderwerp geopend, maar zag dat je ook reageerde in een ander topic.
    Nou is de context van je bericht een beetje zoek…
    Welke test had je gedaan? De hyperventilatietest?

Reageren
    RickH

Ja ik had de hyperventilatietest test gedaan.

Reageren
    John (moderator)

Dan zou ik je willen aanraden om naar een fysiotherapeut te gaan voor ademhalingsoefeningen…
    dat is toch de beste remedie..

Reageren
Reageer op: Gerammel en hart slaat over.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.