Zoeken Vraag het forum

Raad vragen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Adriaan

Ik ben 53 jaar

Ik heb in het verleden een CVA gehad in 2013 en hartinfarct tijdens het dotteren in 2015

dit jaar een kleine infarct gehad ik zit goed in de medicijnen

maar ben ontzettend moe zodra ik een trap op loop moet ik bijkomen

zodra ik wat doe zoals stofzuigen moet ik na paar min stoppen dan begint mijn benen warm te worden lichaam word dat ik mijn armen optil dat het pijn doet duizelingen in mijn hoofd en dat ik zowat een blackout krijg net het gevoel dat ik niks meer kan en een druk op mijn en af en toe net of iemand met een mes loopt te steken. ik heb ook wel wat goede dagen dat het wel goed gaat

wie heeft ook zoiets meegemaakt

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wanneer ben je de laatste keer bij de cardioloog geweest en is er een echo gemaakt en een inspanningstest gedaan?

Reageren
    Adriaan

Hoi
    Ik heb een nieuwe cardioloog
    de andere was niks
    Ik heb een nucleair onderzoek gehad van mijn longen gelukkig in orde capaciteit was 75 procent
    Net maar me bloeddruk gemeten
    Was 171 82 79
    Ik krijg wel een onderzoek met Adenosine
    Maar ik was benieuwd of iemand dat ook herkende

Reageren
    Czar

Het kan aan de medicijnen liggen, die zijn meestal allemaal bloeddruk verlagend.
    Wat voor medicijnen slik je precies?
    Zelf ben ik met een deel van de medicijnen gestopt, de ACE-remmer was niet te doen. Ik kan echter niet langer dan 2 dagen zonder bèta-blokker. Ik heb dezelfde problemen: heel snel moe. Na een hele kleine inspanning moet ik echt een half uur gaan zitten. Voor de rest heb ik het nu wel stabiel de afgelopen maanden, hartslag is ook perfect. Ook gestopt met de plaspillen en de maagzuurremmer.

Reageren
Reageer op: Raad vragen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.