- Adriaan17 november 2016 om 17:04
Ik ben 53 jaar
Ik heb in het verleden een CVA gehad in 2013 en hartinfarct tijdens het dotteren in 2015
dit jaar een kleine infarct gehad ik zit goed in de medicijnen
maar ben ontzettend moe zodra ik een trap op loop moet ik bijkomen
zodra ik wat doe zoals stofzuigen moet ik na paar min stoppen dan begint mijn benen warm te worden lichaam word dat ik mijn armen optil dat het pijn doet duizelingen in mijn hoofd en dat ik zowat een blackout krijg net het gevoel dat ik niks meer kan en een druk op mijn en af en toe net of iemand met een mes loopt te steken. ik heb ook wel wat goede dagen dat het wel goed gaat
wie heeft ook zoiets meegemaakt
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 november 2016 om 17:11Wanneer ben je de laatste keer bij de cardioloog geweest en is er een echo gemaakt en een inspanningstest gedaan?
ReagerenAdriaan17 november 2016 om 23:42Hoi
Reageren
Ik heb een nieuwe cardioloog
de andere was niks
Ik heb een nucleair onderzoek gehad van mijn longen gelukkig in orde capaciteit was 75 procent
Net maar me bloeddruk gemeten
Was 171 82 79
Ik krijg wel een onderzoek met Adenosine
Maar ik was benieuwd of iemand dat ook herkendeCzar18 november 2016 om 05:58Het kan aan de medicijnen liggen, die zijn meestal allemaal bloeddruk verlagend.
Reageren
Wat voor medicijnen slik je precies?
Zelf ben ik met een deel van de medicijnen gestopt, de ACE-remmer was niet te doen. Ik kan echter niet langer dan 2 dagen zonder bèta-blokker. Ik heb dezelfde problemen: heel snel moe. Na een hele kleine inspanning moet ik echt een half uur gaan zitten. Voor de rest heb ik het nu wel stabiel de afgelopen maanden, hartslag is ook perfect. Ook gestopt met de plaspillen en de maagzuurremmer.