Zoeken Vraag het forum

Gebroken voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi, ik ben gevallen met de scooter en nu ziet mn voet er zo uit. Het doet vreselijk veel pijn en ben er meteen mee naar de ha gegaan. Maar hij weigert me door te sturen voor een foto!!! Ik denk echt dt het gebroken is en ik kan het ook niet bewegen. Gewoon naar de spoed gaan?

13 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou daar inderdaad maar eens mee gaan…..

Reageren
    Anoniem

Pfff heel drama. Vamdaag naar eerste hulp gegaan. Kom ik daar zeggen ze: eerst naar de ha voor verwijzing en dan terugkomen. Ik gezegd dat ik geen verwijzing krijg maar niet meer kan van de pijn en zeker weet dat het is gebroken. Zeggen ze: sorry je moet echt een verwijzing hebben. Dus ik de dokter weer gebeld en verhaal uitgelegd. Zegtie: probeer het maar een weekje en gewoon op lopen maar niet forceren. Als het dan nog niet lukt kom je maar terug!!! Wat een sukkel zeg!!! Dit kan toch miet?? Wat moet ik nou? Mn pootje staat scheef en ik waggel hier stoned rond van de pillen en de pijn!

Reageren
    John (moderator)

Het is soms bedroevend, maar je hebt in dit geval idd een verwijzing nodig. Ga in het weekend naar de huisartsenpost. Die kunnen je dan naar de SEH verwijzen.

Mijn huisarts zou dat dus niet lang meer zijn…..

Reageren
    Anoniem

Hap gebeld en kon gelijk daar terecht. Ze vonden het zeeeer vreemd dat ik geen foto mocht maken. Nu in de wachtkamer bij de eerste hulp. Ben benieuwd… voet ziet er zo uit.

Reageren
    Anoniem

Is btw mijn huisarts ook niet meer 😐 ben al naarstig opzoek naar een andere. Deze kan mij als patiënt op z’n buik schrijven. En m’n vriend ook 😉

Reageren
    John (moderator)

Laat even weten als de foto gemaakt is.
    Succes!!

Reageren
    Anoniem

En jawel.. het wachten word “beloond”. Ik heb inderdaad een gebroken voet en wel te verstaan op 2!!! Plekken. Bedank dokter, dat je me hier mee hebt laten lopen. Voet word straks rechtgezet in gegipst! Die vent krijgt het na het weekend (waar ik eerst flink van ga genieten) zwaar te veduren denk ik! Kan ik mijn ha nog hard maken voor het onprofessioneel handelen? Hij had toch beter moeten weten?

Reageren
    John (moderator)

Zoals je voet eruit zag, had de huisarts je zonder meer moeten doorsturen. Ik zou zeker een klacht indienen tegen de huisarts. Je kunt dat doen bij de inspectie voor de volksgezondheid.

Goed dat je in ieder geval naar de HAP bent geweest.
    Ik wens je heel veel beterschap !

Reageren
    Anoniem

Dankjewel, ga ik absoluut doen! 8 weken gips zegt de arts en krijg een antibiotica kuur mee voor 12 dagen. Fijne avond/slaap lekker alvast. Volgens mij slaap jij bijna niet zoveel en zo b laat reageer je nog op berichten!

Reageren
    John (moderator)

Dank je. Ik krijg mijn slaap wel. Heb met 6 uurtjes genoeg.
    Ik hoop dat jij ook wat kunt slapen.

Reageren
    Anoniem

Dankje! Relax ! Ik moet m’n 8 uur pakken haha anders gaat het niet goed 😉 voet/been is nog behoorlijk gevoelig, ze hebben hem recht getrokken. Maar als het goed is slaan de pillen zo aan. Thanks voor je reacties! Ben je trouwens zelf arts o.i.d.?

Reageren
    John (moderator)

Dat zal zeker nog gevoelig zijn…

Ik ben geen arts maar wel medisch opgeleid en geschoold.

Reageren
    Anoniem

Ahaa, verklaard een hoop wijsheid van je :p (nu moet ik ook wel zeggen dat het heel laagdrempelig is om hier je vraag te stellen en dat je dat vaak terugziet in de vragen, maar allee)

Reageren
Reageer op: Gebroken voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.