- Anoniem15 februari 2016 om 21:15
Hallo,
Mijn naam is alex en ik ben 15 jaar oud.
Ik had afgelopen zondag een voetbalwedstrijd en het was aardig koud. Na de wedstrijd voelden mijn vingers dood aan. Ik heb veel minder gevoel in mijn pink, middelvinger en handpalm. Ik kan mijn middelvinger ooo niet meer strekken. Hier heb ik al 2 dagen last van.
Ik wil eigenlijk weten wat er aan de hand is en als dit tijdelijk is of blijvend. En wat kan ik hieraan doen?
Ik hoor het graag.
Alex5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 februari 2016 om 21:26Dat is zonder verder onderzoek moeilijk te zeggen.
Reageren
Als de klachten aanhouden, ga dan naar de huisarts.Nn.18 februari 2018 om 13:35Ik hoorde van iemand dat je met ochtenduren op de wc of onder douche over de hand moet plassen, ik dacht eerst dat is vies,maar het hielp wel even, maar ik wet niet of je dat moet herhalen steeds.
ReagerenCatootje19 februari 2018 om 08:00Misschien een tekort aan vitamine D. Vitamine d wel beter in combinatie met magnesium. Magnesium is ook belangrijk voor de doorbloeding.
ReagerenRinolesco8 juni 2022 om 21:11Ik ben 84 jaar en ik ka niet eens mijn vork gebruiken bij de maaltijd.
Reageren
Mijn vingers zijn dood en krachteloos.
Wat kan ik doen?John (moderator)
8 juni 2022 om 21:26Dat zou dan toch eens besproken moeten worden met een revalidatie arts en een ergotherapeut om te kijken wat er voor mogelijkheden zijn
Reageren