- Anoniem27 januari 2016 om 19:25
Hallo,
Begin van de week werd ik in de nacht wakker en plots tintelde mijn arm/hand en kon ik t niet bewegen. toen tilde ik mijn arm dus op met mijn andere en ging ik ertegen wrijven en toen na een paar seconden ging de tinteling weg en kon ik mijn arm weer bewegen. Ook had ik pas geleden dat mijn been tintelde na t wakker worden en kon ik ook slechter lopen.
Is dit normaal?
(Mensen zeiden tegen mij dat het kon komen doordat mijn been/arm nog ”sliep”)
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 19:40Dat komt door de lighouding. Je hebt op je arm gelen waardoor de bloedtoevoer afgekneld was. Dat komt wel vaker voor en is niets ernstigs.
ReagerenAnoniem27 januari 2016 om 19:43Wat ik ook wel eens had, was dat ik dus wakker werd en t leek alsof ik met bed en al rond aan het draaien was. En een keer leek t alsof ik van de ene naar de andere kant ging heel snel. Ik had toen ook in mijn droom dat ik plots draaierig in de droom werd en daarna was het ook zo in het echt voor 5 á 10 seconden. Waar lag dat dan aan?
ReagerenJohn (moderator)
27 januari 2016 om 20:06Geen idee. Misschien was je toch nog niet helemaal wakker en nog half in de droom
ReagerenAnoniem27 januari 2016 om 20:08Want toen draaide het meer voor mijn ogen om het zo maar te verwoorden.
Reageren
Dus waarschijnlijk was ik toen nog letterlijk ”half aan het slapen”.John (moderator)
27 januari 2016 om 20:20Waarschijnlijk wel ja….
Reageren