- Anoniem7 september 2014 om 13:24
Hallo, ik kreeg drie dagen geleden plotseling tijdens het lopen met mijn baby pijn in mijn linker voet. Ik kon toen nog wel lopen maar kon de voet niet meer mooi plat op de grond zetten en afwikkelen zoals het hoort. Een paar uur later kon ik er helemaal niet meer op lopen. De pijn concentreerde zich aan de binnenkant van de voet, in het midden. In de vroege ochtend die erop volgde heb ik de ehbo bezocht en zij hebben foto´s gemaakt. geen breuk. Volgens de dokter had ik mijn enkel verstuikt. drie dagen op krukken en erna voorzichtig, beetje bij beetje erop steunen. Het is nu zover dat ik zou moeten steunen op de voet. Echter is dit totaal niet mogelijk. De voet lijkt in een continue slapende conditie. ik kan er geen druk op verdragen. Het lijkt mij meer op een beknelde zenuw. iig geloof ik niet in een verstuiking. ik had namelijk geen pijn in de enkel of wat dan ook. please help.thnks!
4 reactiesReagerenAnoniem7 september 2014 om 13:28niet direct dik trouwens, dat kwam wat later. de verdikking is over de gehele voet en is maar lichtjes zichtbaar.
ReagerenJohn (moderator)
7 september 2014 om 14:12Het is moeilijk te zeggen wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar een beknelde zenuw is niet erg voor de hand liggend omdat er een zwelling is. De zwelling kan overigens voor het doof gevoel in je voet zorgen.
Reageren
Ga morgen even bij de huisarts langsAnoniem10 september 2014 om 06:25Tandor, dank voor je reactie. Huisarts is een beetje lastig hier, ik woon in Portugal (duurt twee weken voordat je uberhaubt een afspraak kan maken) )Inmiddels kan ik weer lopen op mijn tenen. Echter op mijn hiel kan ik nog geen steun verdragen…heb jij enig idee?
ReagerenJohn (moderator)
10 september 2014 om 08:18Dat is zonder onderzoek moeilijk te zeggen. Ik denk dat het het peesblad is dat onder je voet loopt. Wellicht heb je je toch een keer verstapt zonder dat je daar erg in in had.
Reageren