- Anoniem18 juli 2014 om 03:50
Hallo allemaal,
ik heb gister op vakantie gebeachvolleybalt, en toen ik een bal wilde vangen, kwam hij verkeerd op m’n duim terecht. Nu doet het niet pijn als ik niks doe, maar als ik hem heen en weer beweeg voel ik het wel. Het doet niet heel veel pijn, maar het voelt wel een beetje slapjes aan. De bal kwam helemaal niet hard, dus ik kan me bijna niet voorstellen dat de duim gebroken is. Ik ben nu nog steeds op vakantie en slaap slecht. Ik ben net hersteld van een breuk van mijn pols die een stuk meer pijn opleverde. Ik ben in het buitenland, dus ga liever niet naar een dokter/ziekenhuis. Ter informatie: het kootje is iets dikker dan die van de andere vinger, en het doet bij aanraking alleen pijn als ik hem aan de buitenkant of aan de buiten- en binnenkant aanraak. Als ik hem alleen aan de binnenkant aanraak doet het geen pijn.
Ik hoop dat jullie me iets meer duidelijkheid kunnen geven.1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 juli 2014 om 09:10Een breuk lijkt me ook niet zo voor de hand liggend. Ik denk dat er sprake is van een kneuzing. Neem voor de pijn eventueel een paracetamol.
Reageren