- Anoniem6 juli 2014 om 07:27
Hallo,
Sinds gister eind van de ochtend kreeg ik ineens erg weinig kracht in mijn linker onderarm. Kon met moeite een glas drinken vasthouden. Het voelde alsof ik net wakker was en mijn lichaam nog moest opstarten qua kracht. Na een aantal uren kreeg ik hetzelfde gevoel in mijn rechteronderarm, dit wel een stukje minder dan de linker. Naarmate de dag vorderde werd het eigenlijk steeds een stukje erger. Nu is het de volgende dag en de kracht ik er nog steed niet en er is veel pijn bij gekomen. Ik kan beide armen niet strekken ivm de pijn. (Duid op de spieren?) Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik dit nog een dagje aankijken? Ik ben 27 jaar als dit enige invloed heeft.
Groet,
Tim
16 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2014 om 07:35Dat is moeilijk te zeggen Tim.
Reageren
Heb je voorafgaand iets bijzonders met je armen gedaan?
Of heb je wellicht met je armen onder je lichaam geslapen?Anoniem6 juli 2014 om 07:42Nee geen van beide daarom vind ik dit zelf ook zo vreemd
ReagerenJohn (moderator)
6 juli 2014 om 08:02Dat is inderdaad vreemd.
Reageren
Misschien goed om toch even naar je huisarts te gaan.Anoniem6 juli 2014 om 08:50Misschien wel maar ik weet niet of dit ernstig genoeg is voor de huisartsen post of dat ik morgen moet afwachten.
ReagerenJohn (moderator)
6 juli 2014 om 09:12Ik kan natuurlijk niet inschatten hoeveel pijn je hebt, maar het is wel een vreemde klacht. Dus de HAP is zo’n slecht idee nog niet.
ReagerenAnoniem6 juli 2014 om 09:18Ja ik denk dat ik ze zo bel. De pijn lijkt erger te worden. Kan mijn arm nu helemaal niet meer strekken en mijn hand lijkt een lichte tintel te krijgen. Dankuwel voor de reacties
ReagerenAnoniem6 juli 2014 om 17:10Vanmiddag gebeld en afgetroeft met ‘neem maar een paracetamol’ morgen maar even me eigen huusarts bellen aangezien nu mijn rechterarm ook constante pijn geeft en het nog een tikje erger is geworden.
ReagerenJohn (moderator)
6 juli 2014 om 17:36Dat is nou typisch iets voor een HAP. Volgens mij weten die niet allemaal precies van de functie van een HAP is.
Nou morgen dan maar even bij je huisarts langs. Laat even wat weten als je bent geweest.
ReagerenAnoniem7 juli 2014 om 11:47Hallo,
Vandaag dus bij de huusarts gebeld. Ze stond ook een beetje met haar handen in haar haar. Morgen om 1130 naar de neuroloog. Dan zien we wel verder. Mijn rechterbeen is ook een beetje aan het tintelen dus ik hoop dat het niets ernstigs is… ik ben nooit ziek. Maar als ik iets heb dan is het altijd wat vreemds.
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2014 om 12:50Het is inderdaad een vreemde klacht. Maar de huisarts heeft je in ieder geval doorverwezen. Goede zet dus.
Reageren
Ben benieuwd morgen. Houd me op de hoogte….
Succes en beterschap in ieder geval.Anoniem8 juli 2014 om 17:16Hallo Tandor,
De neuroloog kon niets raars vinden dus die verwees me door naar de chirurg. Die liet een echo maken waarop een verdikking van mijn spiere te zien was. Nu moet ik een nachtje blijven ivm onderzoeke . Bloed is net afgenomen en morgen krijg ik een mri van mn armen en hoofd. En een spier biopsie. U hoort van me.
ReagerenJohn (moderator)
8 juli 2014 om 19:17Er wordt in ieder geval serieus naar gekeken. Ben benieuwd. Succes. Houd me op de hoogte.
ReagerenAnoniem10 juli 2014 om 17:59Nou de mri en biopsie zijn gisteren redelijk vroeg gedaan. Eind vd middag toch met spoed nog een ct scan van mijn gehele bovenlichaam welke gelukkig niets raars liet zien. Op de mri is toch goed te zien dat er een ontsteking in beide armen zit zonder iets van pus en dergelijke. Nu mag ik thuis de 17de afwachten op de uitslag vd biopsie. En de 22de voor een zenuwonderzoek mochten de klachten niet wonderlijk verdwenen zijn. Nu is het dus afwachten. Gelikkig is de grootste pijn weggetrokken.
ReagerenJohn (moderator)
10 juli 2014 om 18:04Heb je wel medicatie gekregen tegen de ontstekingen?
Ben benieuwd wat de biopsie dan nog zal opleveren of niet natuurlijk
Reageren