Zoeken Vraag het forum

Nagel omgeklapt naar omhoog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste lezers,

Heb vandaag bij het zwemmen mijn pink van m’n rechter hand tegen de muur gestoten waardoor m’n nagel nu naar omhoog is omgeklapt, heb er al een stukje van geknipt maar de rest kan ik niet knippen omdat het zoveel pijn doet .. Heb het ook al een aantal keren ontsmet maar het blijft steeds pijn doen en voelt warm aan en er bontst steeds iets in m’n vinger,

Gaat m’n nagel ervan zelf uitgroeien of ga ik beter naar de dokter ?

Alvast bedankt !

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het beste is om morgen toch even naar de arts van wacht te gaan of naar de SEH van het ziekenhuis.

Reageren
    Anoniem

Gewoon de nagel terugklappen en pleister er omheen doen verder kun je paracitemol nemen tegen de pijn groeit vanzelf weer normaal

Reageren
Reageer op: Nagel omgeklapt naar omhoog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.