Zoeken Vraag het forum

loszittende omgeklapte nagel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sandra Dehue

Ik heb een paar weken geleden een blote teen heel hard gestoten, en als gevolg daarvan zit de nagel nu alleen nog maar aan de rchterkant vast. Hi is verder volledig los en eronder is een nieuwe nog enigeszins zachte nagel gegroeid. Kan ik gewoon wachten totdat de nagel vanzelf geheel loslaat, dus ook aan de rchterkant?

Als ik er nu aan trek doet het nog (erg) veel pijn.

Er is verder gelukkig geen infectie.

vr. groeten,

Sandra

2 reacties
    Reageren
    Els

Tja, je kunt wachten maar het kan nog wel even duren voordat die nagel er vanzelf afvalt. Het kan geen kwaad als je hem laat zitten maar ik denk dat iedere keer dat er iets achter blijft haken, als je dat bij elkaar optelt, dat dat minder pijnlijk is dan de nagel er nu in een keer aftrekken, en dat kan ook geen kwaad. Het zal even flink bloeden maar morgen zit er al een korstje op. En als je echt niet durft, laat dan de huisarts even verdoven, waarschijnlijk wil die dat niet eens omdat dat even pijnlijk is.

Reageren
    Jet

Ach, die trek je toch los, je laat toch niet een half afgescheurde nagel er nog aan bungelen. Ja, het zal wel even wat pijn doen maar dan ben je er wel vanaf.

Reageren
Reageer op: loszittende omgeklapte nagel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.