Zoeken Vraag het forum

Bultje/verhoging of vocht bij middenvoetsbeentje?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • maureennn

Hallo allemaal! 🙂

ongeveer 3 weken terug (op zaterdag) wilde ik aanfietsen naar een feest. Tijdens het opstappen stootte ik mij zo hard aan de trapper of een stang van de fiets (had open schoenen aan). Er zat een wondje en het keek al bijna meteen blauw. Op het feest aangekomen wel meteen gekoeld met een blik bier. De maandag erop ben ik naar de dokter gegaan om het na te laten kijken, ze zei dat het waarschijnlijk gekneusd was maar gaf mij toch een formulier mee voor een röntgenfoto maar aangezien ze zei dat ze dat niet nodig vond dacht ik bij mezelf zij zal het wel weten en heb het aangekeken. Na pijnstillers ging het redelijk goed met lopen gelukkig. Maar nu heb ik vorige week ontdekt dat er op die plek (bij de kleine teen) bij het botje in buurt een verhoging of een bult zit, mijn schoonvader zei dat dat waarschijnlijk vocht is? Nu ben ik gister weer bij diezelfde dokter geweest (heb normaal een andere dokter) en die zei dat ze dat bij de andere voet ook kon voelen wat dus duidelijk niet het geval is. Weet ook niet hoe ze eraan komt maar goed. Ze zei ook dat het niet gebroken kon zijn maar dat wist ze niet zeker en dat zei ze bij onderhand alles. Dus nu weet ik ook niet wat het is, of het iets is. En bij deze had ik de vraag of iemand misschien weet wat dat wel misschien kan zijn of dat iemand dit ook heeft gehad. Daarnaast doet het niet pijn meer met lopen wel als ik langer moet lopen, met schoenen aan en uit trekken en als ik onder de douche sta en er water op komt.

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen of adviseren wat ik het beste ermee kan doen.

1 reactie
    Reageren
    Tandor1

Ik denk dat het wel zal meevallen.Een breuk is niet erg waarschijnlijk.
    Ik neem aan dat het een bloeduitstorting is.
    Dat kan inderdaad enkele weken duren. Ze zal uiteindelijk vanzelf weer weggaan.

Reageren
Reageer op: Bultje/verhoging of vocht bij middenvoetsbeentje?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.