Zoeken Vraag het forum

Pijn aan middenvoetsbeentje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Gisteren ben ik op school van de trap af gevallen, omdat ik de laatste trede even niet zag. Daarbij klapte mijn voet dubbel. Ik stond op en liep gewoon verder. Ik dacht dat het wel meeviel en ik deed nog een gymles mee en fietste naar huis. Ik dacht nouja… het zal allemaal wel meevallen en heb het daarom ook niet meer gekoeld. Toen ik thuis kwam ben ik een uur achter mijn pc gaan zitten, maar toen ik op wilde staan ging staan en lopen echt niet meer. Ik ben toen maar met mijn been omhoog gaan zitten en heb het gekoeld, maar ik had niet het idee dat het erg veel hielp.

Toen ik vanmorgen opstond dacht ik dat het allemaal wel over was, maar toen ik heel optimistisch de trap af kwam en daarna ging douchen werd het erger en heb ik maar besloten om mij ziek te melden op mn werk. Ik kan nu wel gewoon lopen en een beetje staan maar nog steeds niet volledig. Tevens zit er op mijn voet nu een blauwe plek die ontzettend pijn doet als ik er op druk.

Kan het gebroken zijn of is het toch iets anders?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zonder  enig onderzoek iets over te zeggen.  Ga naar de dokter en laat ernaar kijken

Reageren
    dominique

Hoihoi,

ik heb nu sinds een week pijn bij mijn middenvoetsbeentjes, aan de kant van mijn grote teen en dan bij het hoogste gedeelte van je voet. Het is echt dat stukje bot dat zeer doet, soms zwelt het ook op en gaat het kloppen? Moet ik naar de dokter?

mvg

Reageren
    John (moderator)

Daar zou ik wel even mee naar de dokter gaan

Reageren
Reageer op: Pijn aan middenvoetsbeentje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.