- Anoniem11 november 2017 om 08:53
Hallo,
Gisteren ben ik op school van de trap af gevallen, omdat ik de laatste trede even niet zag. Daarbij klapte mijn voet dubbel. Ik stond op en liep gewoon verder. Ik dacht dat het wel meeviel en ik deed nog een gymles mee en fietste naar huis. Ik dacht nouja… het zal allemaal wel meevallen en heb het daarom ook niet meer gekoeld. Toen ik thuis kwam ben ik een uur achter mijn pc gaan zitten, maar toen ik op wilde staan ging staan en lopen echt niet meer. Ik ben toen maar met mijn been omhoog gaan zitten en heb het gekoeld, maar ik had niet het idee dat het erg veel hielp.
Toen ik vanmorgen opstond dacht ik dat het allemaal wel over was, maar toen ik heel optimistisch de trap af kwam en daarna ging douchen werd het erger en heb ik maar besloten om mij ziek te melden op mn werk. Ik kan nu wel gewoon lopen en een beetje staan maar nog steeds niet volledig. Tevens zit er op mijn voet nu een blauwe plek die ontzettend pijn doet als ik er op druk.
Kan het gebroken zijn of is het toch iets anders?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 november 2017 om 09:18Moeilijk om daar zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga naar de dokter en laat ernaar kijken
Reagerendominique12 juli 2018 om 18:14Hoihoi,
ik heb nu sinds een week pijn bij mijn middenvoetsbeentjes, aan de kant van mijn grote teen en dan bij het hoogste gedeelte van je voet. Het is echt dat stukje bot dat zeer doet, soms zwelt het ook op en gaat het kloppen? Moet ik naar de dokter?
mvg
ReagerenJohn (moderator)
13 juli 2018 om 02:17Daar zou ik wel even mee naar de dokter gaan
Reageren