- Paar weken geleden teen gestoten31 januari 2013 om 15:04
Hallo
Een paar weken geleden heb ik mijn teen gestoten, nou is me dat wel eerder gebeurt, maar dit is anders.
Misschien is het harder aangekomen omdat ik mijn hele been in het gips heb zitten, maar heb zo’n pijn.
Het is de teen naast mijn grote teen.
Hij is dik, en soms helemaal gevoelloos aan de buitenkant, maar hij doet zo’n pijn…echt niet normaal.
Het vreemde is dat ik er soms een dag lang geen last van heb, om vervolgens een dag later krom te liggen van de pijn. Kan wel wat hebben, maar dit is echt best heel erg pijnlijk.
Het is nu 3 weken geleden en omdat ik me moeilijk kan verplaatsten om even bij de dokter langs te gaan, vraag ik eerst maar even om advies hier op dit forum.Wat zou er aan de hand kunnen zijn. Waarom voel ik aan de buitenkant helemaal niets aan de teen en heb ik toch zo’n pijn?
Is het toch verstandig om hiermee naar de huisarts te gaan..?Groetjes Ellen
1 reactieReagerenJolet31 januari 2013 om 17:22Hallo Ellen,
Ik zou zéker de huisarts(assistente) bellen met jouw klacht. Het is voor ons moeilijk om via een forum de ernst van jouw situatie in te schatten, maar het lijkt mij het beste dat de HA even bij jou op visite komt om de teen te voelen en controleren. Je zit al in het gips zeg je, kan best zijn dat de teen nu ook gebroken is of een scheurtje, maar alleen lichamelijk onderzoek en/of een foto kan dat uitwijzen. Dus… huisarts bellen! Laat je weten hoe het met je gaat?Groet Jolet
Reageren