- NH20 juli 2012 om 19:59
Sinds kort voel ik een warme gloed in de zij/bovenkant van mijn voet, ongeveer zo’n 4 cm.Deze komt en gaat, maar neemt steeds meer toe. De momenten duren ongeveer 10 seconden, soms iets langer. Het maakt niet uit of ik gesport heb of niet. Ook maakt het niet uit of ik schoenen/sokken aan heb of niet. De huid ziet er niet anders uit dan normaal. Het doet ook geen pijn. Het voelt net alsof iemand een erg warm washandje op dat plekje legt. Heel vreemd. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.
56 reactiesReagerenOlga23 juli 2012 om 09:20Zou iets met je zenuwen te maken kunnen hebben…
ReagerenAnoniem123 juli 2012 om 09:21Lees meer vragen en antwoorden over warme voeten:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Warme+voeten&sa=zoeken&siteurl=http%3A%2F%2Fwww.dokter.nl%2Fmau5 november 2012 om 12:17Beste,
Reageren
Sedert kort ervaar ik ook een warme gloed (net alsof er bloed sijpelt) in mijn voet. Werd jij al wijzer? Alvast bedankt, MJanneke5 november 2012 om 12:26Je zou een klassiek homeopaat kunnen raadplegen?
ReagerenMelissa30 november 2012 om 20:01Best Mau ik heb dit ook al een paar dagen weet je soms al iets meer. Liefs
ReagerenIfvv2 maart 2013 om 09:11Dat heb ik ook alleen
Reageren
Heb ik er ook nog knie klachten bijAnoniem24 juli 2015 om 15:26hmmmm, perfecte beschrijving van wat ik nu ook enige tijd al ondervind. Al idee iemand met wat het te maken zou kunnen hebben ?
Merci voor reacties
ReagerenKarin15 oktober 2016 om 19:01Ik heb dit ook sinds een week. Weet iemand al wat dit is?
ReagerenSophia24 juli 2017 om 10:51Hier ook last van gehad na mijn bevalling een maand ongv is het over gegaan en na 1,5 jr weer last van ! Beetje vreemd dat we nog steeds niet weten hoe of wat
ReagerenBibi13 maart 2018 om 14:21Ik heb het ook. Ik zou het niet beter kunnen beschrijven als jou. Ja, precies alsof er warm water op je voet komt. Zo diezelfde warme gloed die je voelt in/langs je benen als je in je broek plast xD  daar doet het me aan denken. Maarja een warm washandje op je voet lijkt me een properdere uitleg :p.  Misschien aangezien zoveel mensen er last van lijken te hebben en nog niemand heeft iets ernstigs ontdekt omtrent dit probleem, kan het geen kwaad?
Al wil ik wel heel graag weten wat het nu eigenlijk precies is…?
ReagerenRL22 juli 2018 om 22:37Ik heb precies dezelfde klacht aan mijn linkervoet. Inmiddels wellicht iemand nog wijzer geworden hierover?
ReagerenRS26 juli 2018 om 19:35- Ik voel dit ook regelmatig bovenop mijn linkervoet.. wordt niet rood, mijn voet voelt niet warm aan. Duurt ongeveer 10 seconden. Heel vreemd, iemand al enig idee wat het is?
Ice1 augustus 2018 om 19:30Ik heb precies wat jullie omschrijven sinds een paar dagen. Misschien heeft het te maken met slecht kwijt kunnen van de warmte? Het is nu al twee weken een hittegolf en ook binnen 27 graden of soms hoger bij ons. Het is net alsof er warm water over mijn twee tenen naast mn grote teen wordt gegoten en is na een paar seconden weer weg. Heb het ongeveer 1x per uur even. Geen idee wat het is.
ReagerenLLLO3 augustus 2018 om 10:27Ik heb precies hetzelfde! Ik ben 4 weken geleden bevallen en dacht dat het misschien daarmee te maken had, maar de hittegolf zou inderdaad ook mee kunnen spelen.
Wat gek dat nog steeds niemand weet wat het nu precies is…
Reageren