- B11 juli 2012 om 19:09
Blijkbaar was de vorige post niet goed gegaan -.-, dus hierbij opnieuw met weer een foto!
Beste lezer,
Sinds dat ik me kan herinneren heb ik last van een kromme kleine teen (bij beide voeten). Hij wijkt af naar buiten. Op zich niet erg!, maar ik krijg er laatste tijd steeds meer last van. Je ziet misschien ook op de foto dat ik een knobbel heb onder beide van mijn kleine tenen.
Geen enkele schoen zit bijna nog lekker, behalve de Uggs. Het liefst draag ik deze niet, want ik vind ze er een beetje ‘lomp’ uit zien. Als ik lang andere schoenen draag worden de knobbels rood en ik krijg snel een eeltvorming bij de kleine teentjes.
Ik krijg nu ook een soort ‘knobbel’ op mijn linkerteen. Dit is ook bot dat uitsteekt en het is ook erg onplezierig.
Ik ben laatst naar de pedicure geweest en die zei dat ik het beter kon laten opereren? Ik zou graag jullie advies willen hebben!
Mvg,
B [img]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/20120711_204605.jpg[/img]
2 reactiesReagerenJolet26 juli 2012 om 10:26Hallo, ik heb een zo’n kleine teen. Ik heb ooit van iemand een tip gekregen en dat heeft mij geholpen: wanneer je nieuwe schoenen hebt, laat er dan eerst warm water inlopen en trek dan de schoen aan. Door het water rekt het leer eerder op en vormt de schoen zich naar jouw voeten. Het loopt even vreemd maar echt, het helpt! Al mijn linkerschoenen hebben dus zo’n uitstulpseltje door die kleine teen, maar ik heb nooit meer pijn of eelt gehad.
Groetjes
ReagerenAnoniem126 juli 2012 om 10:28