Zoeken Vraag het forum

lisfranc luxatie Osteosynthese Os Metatarsale

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Johnvandendraag

Beste heer/mevrouw,

Een kleine 3 maanden geleden heb ik tijdens mijn sport een botsing gehad en daarna kon ik niet meer lopen. Na een week bleek er een bandje bij middenvoetsbeentje van grote teen te zijn gescheurd. Bij het staan op mijn voet zakte de grote teen naar de grond toe. Ik bleek een lisfranc luxatie te hebben. Ben op 16 april geopereerd en er zijn twee schroeven geplaatst en 31 mei zijn deze weer eruit gehaald. Loop nu nog in loopgips maar deze mag er binnenkort af. Mijn vraag is; heeft iemand anders dit weleens meegemaakt, en kan je na zo’n lisfranc luxatie weer aan ’t sporten geraken? Ik maak me namelijk zorgen dat het misschien niet gaat lukken omdat de dokter mij telkens vertelde dat hij niet wist of het goed zou komen.

In afwachting van een reactie. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

John

(ik denk dat dit forum het juiste forum is voor mijn vragen)

5 reacties
    Reageren
    Onno

Ja hoor, als de behandeling geslaagd is, hoeft dit geen enkel beletsel te vormen.

Reageren
Reageer op: lisfranc luxatie Osteosynthese Os Metatarsale
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.