- Koen23 april 2010 om 16:24
goede middag,
ik heb vandaag op het werk een container met aardappelen boven op me gekregen, enkel deed in het begin pijn maar is gelukkig nu redelijk weggetrokken, alleen nu blijft me duim zeer doen eigenlijk net als een x daarvoor, toen had ik een bal er precies opgekregen en bleef de pijn ook aanhouden zoals nu, toen ben ik naar de dokter geweest en gips erom heen gekregen en zo. en hij vertelde me ook dat ik er later voorzichtig mee moest zijn omdat de duim dus zeg maar zwakker was geworden iets dergelijks. En nu heb ik dus weer last van dezelfde duim, pijn zit eigenlijk na het 2e kootje en totaan de pols ik denk weer iets met een spier. Wat is het verstandigs gewoon niks doen of weer even navragen bij de dokter?1 reactieReagerenLenneke27 april 2010 om 21:08Waarschijnlijk is er een spiertje of peesje beschadigd. Dat kan herstellen door de duim de tijd te geven in alle rust te genezen. Er lijkt mij geen aanleiding om weer de huisarts te vragen. Pas als de irritatie echt invaliderend en ondraaglijk is, zou de huisarts je kunnen doorverwijzen naar een hand chirurg om je hand te beoordelen op functionaliteit, uitval en eventuele schade. Je verhaal gelezen hebbende, lijkt het mij daarvoor nu te vroeg. Rust dus en ontlasten, en rustig laten genezen.
Reageren