Zoeken Vraag het forum

Buiging in vingers

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kyara

Hallo,
    Ik heb altijd al een beetje gebogen vingers gehad maar het lijkt erger te worden.
    Nou werd ik vannacht wakker met mijn linker ringvinger gebogen. Ik moest moeite doen om hem weer recht te zetten en dit ging gepaard met een soort van knak (zonder geluid). Het was alsof de vinger ergens weer terug in schoot. Daarna nog een paar keer van mijn linker hand een vuist gemaakt en weer losgelaten en dit bleef lastig met mijn ringvinger, deze bleef steeds even “haken”. Inmiddels is dit niet meer het geval maar heb wel het idee dat die nog schuiner staat dan die ooit al stond. Is dit iets om mij zorgen over te maken en moet ik hier mee naar de huisarts of kan dit geen kwaad?

3 reacties
    Reageren
    Kyara

Volgend mij is het niet gelukt met het toevoegen van de foto dus bij deze

Reageren
    Kyara

Het lijkt niet te lukken met het uploaden van de foto dus nog een poging..

Reageren
    Suus

Aan de hand van een foto kun je daar helaas niet zo veel over zeggen.
    Ik zou er idd mee naar de huisarts gaan.

Reageren
Reageer op: Buiging in vingers
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.