Zoeken Vraag het forum

Voetschimmel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo dokter.nl

Ik heb een creme gekregen van de dokter voor mijn voetschimmel, ik heb zonder handschoenen de creme aangebracht op mijn voeten. Ik heb best wel gevoelige handen in de wintertijd dus beschadigde handhuid. Ik heb na het smeren van mijn voeten mijn handen meteen gewassen achteraf dacht ik had ik het niet beter met
    Hanschoenen kunnen doen ? Ik lees dat voetschimmel heel besmettelijk is, nou is mijn vraag kunnen mijn handen nu ook besmet zijn met schimmel ? Ik heb ze wel meteen gewassen met
    Zeep na het smeren, maar omdat mijn huid op mijn hand beschadigd is vroeg ik me
    Dus af of ik nu handschimmel krijg ?

Alvast bedankt

2 reacties
    Reageren
    Ook anoniem

De volgende keer even de bijsluiter lezen voor iets gebruikt.
    Daar zul je het antwoord op je vraag ook waarschijnlijk wel in terug vinden…..

Reageren
    John (moderator)

Niet erg waarschijnlijk dat je je handen zo besmet

Reageren
Reageer op: Voetschimmel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.