Zoeken Vraag het forum

Voetschimmel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peter

Hallo.

Ik heb sinds 2 weken last van voetschimmel. Dit begon als kleine kloven, maar werd steeds erger. Huisarts geweest, die schreef Fungoral voor. 2 x per dag insmeren. De klachten werden met de dag erger, terug gegaan naar de HA, kreeg antibioticakuur. Her wordt steeds erger, jeukt verschrikkelijk. Ter info, elke avond half uurtje in een soda of dettol badje, elke dag 2 x schone sokken, Thuis loop ik op blote voeten.

Wat voor actie kan ik nog meer doen? de HA zegt dat het tijd nodig heeft….

4 reacties
    Reageren
    Peter

Hier een foto

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je er goed aan doet, om een verwijzing te vragen voor de dermatoloog. Dat ziet er niet echt uit als een gewone voetschimmel. Er zijn toch ontstekingen ontstaan.

Reageren
    Peter

Goedenavond.

Het bleek een allergische reactie te zijn van de zalf die ik gekregen heb. Na controle door de HA moest ik hiermee stoppen, kreeg ik een antibioticakuur, en moest gedurende 1.5 week de wond verzorgen middels betadinezalf. De huid is nu weer egaal, en bijna geen sporen van alle problemen te zien. Bedankt nog voor uw advies.

Reageren
    John (moderator)

gelukkig opgelost!

Reageren
Reageer op: Voetschimmel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.