Mijn vierde rechtse teen doet altijd pijn bij het wandelelen

Ik draag steunzolen, en ik heb ook de juiste maat met schoenen, maar telkens als ik wandel, voel ik een pijnscheut komen in mijn vierde rechtste teen, soms is het boven aan de nagel kant en dan is het ook aan de onderkant van de rechtste vierde teen. Terwijl al de rest het goed doet, is mijn vierde teen niet comfortabel. Ik had echo laten maken en de dokter zei dat er niets gebroken was en hij zag dat er niets mis was op de echo, hij zei dat het misschien een zenuw irritatie is, kan dit kloppen?

Reageer

Er loopt wel een zenuw daar

Reageer

Je vraagt of wat je huisarts  zegt kan kloppen op een forum waar geen enkele arts is, dat is op zich bijzonder.....

Heb je je steunzolen van een podotherapeut?

Vraag deze dan eens om te kijken of je misschien een Morton's neuroom zou kunnen hebben. Dat is idd een zenuw beknelling/irritatie bij de vierde teen. Soms kan een aanpassing aan de zolen al helpen het te verlichten. Een groot neuroom zou op de echo te zien zijn, als het bij jou een Morton's neuroom is,ben je er hopelijk op tijd bij.

Reageer
Reageer op: Mijn vierde rechtse teen doet altijd pijn bij het wandelelen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief