Zoeken Vraag het forum

Zeer zwaar ontstoken teen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rob

Ik loop al 15 maanden met een zeer zwaar ontstoken (waarschijnlijk ingegroeide) teen. Als er iets tegen mijn teen aankomt is de pijn haast ondraaglijk en begint de teen soms te bloeden. Ik maak me ook zorgen over het feit dat de rode vlek op mijn teen naar onderen begint te gaan, is dat een signaal dat de ontsteking zich verspreid via de bloedbaan?

Wat kan ik hier aan doen, behalve naar de dokter gezien ik dat niet wil dat ze besluiten om mijn teen te amputeren of mijn teennagel volledig weg te halen. Als er iets tegen mijn teen aankomt is de pijn haast ondraaglijk en begint de teen soms te bloeden.

1 reactie
    Reageren
    Alias

Daar schrik ik toch wel van, hoor..

Ik heb zelf een jaar een ingegroeide en ontstoken teennagel gehad.  Toen moest ik elke dag weken in een badje met dettol.

Maar jij….. jij moet naar de huisarts en misschien wel snel aan de antibiotica. NU!

Je teen gaat er niet af, het is niet zwart. Maar er MOET wel iets aan gebeuren. NU!

Reageren
Reageer op: Zeer zwaar ontstoken teen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.