Zoeken Vraag het forum

Gekneusde duim

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Christina1997

Ik heb sinds 2019 last van mijn linker duim na dat ik met mijn broer aan het stoeien heb ik met mijn linker arm gepakt en daarbij draaide hij zijn arm waarbij mijn duim naar de pols toe klapte en sindsdien heb ik er nu nog steeds last van vooral met sommige bewegings heb ik daar last van

Nu is mijn vraag wat moet ik nu er tegen gaan doen of wat kan helpen om de pijn wat te verminderen en dat ik het beter kan bewegen

4 reacties
    Reageren
    Suzan

Hey,

Wat je het beste kunt doen, is er mee naar je huisarts/de,huisartsenpost gaan.

Die kan onderzoeken of je wat gekneusd, verrekt of gebroken hebt en of het nodig is dat er een foto gemaakt wordt. Aan de hand van het onderzoek kan dan advies gegeven worden.Via een forum is dat niet te bepalen.

Zonder onderzoek is naar de dokter gaan het enige verstandige advies.

Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
    Christina1997

Als ik nou al bij de huisarts ben geweest en elke keer zegt dat het gewoon overbelasting is en er niet verder naar wil kijken wat dan

Reageren
    John (moderator)

Dan moet je ermee naar een fysiotherapeut gaan

Reageren
Reageer op: Gekneusde duim
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.