- frankH21 september 2008 om 17:47
Hallo,
Ik heb ongeveer 2 weken geleden op de training een bal op mijn duim gekregen. De volgende dag naar de huisarts en die heeft gevoeld en zei dat ik mijn duim had gekneusd en dat dat over een week over zou zijn maar ik heb er nu nogsteeds last van vooral als ik er kracht mee zet bv. het los draaien van een dop. Is er meer aan de hand dan een kneuzing of is die week die de huisarts zei wel erg optimistisch.
Alvast bedankt,
Frankh3 reactiesReagerenMarc21 september 2008 om 21:29De pezen in de duim zijn kwetsbaar en de samenwerking luistert nauw. Er is waarschijnlijk een van de volgende zaken aan de hand als je blijft klagen. Of er is een pees/spiertje ingescheurt, of het is opgerekt waardoor je duim meer kan bewegen dan zou horen. Zie het een week aan, wordt het niet beter, overleg dan of het gepast zou zijn je duim chirurgisch te beoordelen.
ReagerenAnoniem25 september 2013 om 17:17Hoi, Ik heb vandaag ook een grote gymnastiekbal op mijn duim gekregen en kan mijn duim amper buigen. Wat moet ik doen?
ReagerenTandor125 september 2013 om 21:01morgenvroeg even naar de huisarts, waarschijnlijk wijst hij/zij je door voor een röntgenfoto om te kijken of er niets is gebroken.
Reageren