- Ikke4 april 2021 om 10:00
Beste,
Ik heb sinds kort een uurwerk die ik ook snachts aan heb. Nu merk ik al een aantal dagen dat mijn bandje sochtends heel hard spant. Overdag moet ik weer bijstellen.
Is dat normaal dat de polsen sochtends dikker zijn? Of is er iets anders aan de hand?
10 reactiesReagerenSuzan4 april 2021 om 10:57Hoi,
Ik zou het horloge ’s nachts niet dragen. Waarschijnlijk knelt het je bloedsomloop af waardoor je pols opzet.
Groetjes Suzan
ReagerenJohn (moderator)
4 april 2021 om 17:43Dat is normaal. Je zou dat ’s nachts ook niet moeten dragen
ReagerenKlaas21 augustus 2023 om 22:56Waarom zit er dan een slaap functie op mijn horloge als ik er niet mee mag slapen?
ReagerenJohn (moderator)
21 augustus 2023 om 23:11Waarom vraag je dat hier en niet aan de fabrikant?
ReagerenPfff26 augustus 2023 om 22:33Jeetje wat een suffe wedervraag van de moderator. Dit is toch een serieuze vraag.
ReagerenJohn (moderator)
26 augustus 2023 om 22:39Dat is geen suffe wedervraag. Als je een horloge ’s nacht draagt en daar klachten van krijgt (waar overigens al een antwoord op gegeven was), moet je mij niet vragen waarom er een slaapfunctie op dat horloge zit, maar aan de fabrikant. Ik weet namelijk niet waarom die er een slaapfunctie op hebben gezet.
ReagerenMartin7 februari 2024 om 12:14De vraag was. Waarom? Of Hoe komt dat? Als het niet weet, zeg dat dan!
ReagerenSuus7 februari 2024 om 12:53@Martin
Als je tussen de regels door leest, is dat antwoord gegeven: door het (knellen van) het horlogebandje.
Reageren
En waarom er een slaapfunctie op zit, is een vraag voor de fabrikant, ook dat wordt gezegdRuud12 juli 2025 om 08:52Als je gaat slapen knel het bandje toch ook niet !
Reageren
Dus waarschijnlijk houd u meer vocht vast in uw onderarm.
En gaat daardoor de smartwatch strakker zitten.Suus12 juli 2025 om 09:04Als je vocht vast houdt, gaat het bandje daardoor knellen…..
Reageren