Zoeken Vraag het forum

Pols dikker in de ochtend?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ikke

Beste,

Ik heb sinds kort een uurwerk die ik ook snachts aan heb. Nu merk ik al een aantal dagen dat mijn bandje sochtends heel hard spant. Overdag moet ik weer bijstellen.

Is dat normaal dat de polsen sochtends dikker zijn? Of is er iets anders aan de hand?

10 reacties
    Reageren
    Suzan

Hoi,

Ik zou het horloge ’s nachts niet dragen. Waarschijnlijk knelt het je bloedsomloop af waardoor je pols opzet.

Groetjes Suzan

Reageren
    John (moderator)

Dat is normaal. Je zou dat ’s nachts ook niet moeten dragen

Reageren
    Klaas

Waarom zit er dan een slaap functie op mijn horloge als ik er niet mee mag slapen?

Reageren
    John (moderator)

Waarom vraag je dat hier en niet aan de fabrikant?

Reageren
    Pfff

Jeetje wat een suffe wedervraag van de moderator. Dit is toch een serieuze vraag.

Reageren
    John (moderator)

Dat is geen suffe wedervraag. Als je een horloge ’s nacht draagt en daar klachten van krijgt (waar overigens al een antwoord op gegeven was), moet je mij niet vragen waarom er een slaapfunctie op dat horloge zit, maar aan de fabrikant. Ik weet namelijk niet waarom die er een slaapfunctie op hebben gezet.

Reageren
    Martin

De vraag was. Waarom? Of Hoe komt dat? Als het niet weet, zeg dat dan!

Reageren
    Suus

@Martin

Als je tussen de regels door leest, is dat antwoord gegeven: door het (knellen van) het horlogebandje.
    En waarom er een slaapfunctie op zit, is een vraag voor de fabrikant, ook dat wordt gezegd

Reageren
    Ruud

Als je gaat slapen knel het bandje toch ook niet !
    Dus waarschijnlijk houd u meer vocht vast in uw onderarm.
    En gaat daardoor de smartwatch strakker zitten.

Reageren
    Suus

Als je vocht vast houdt, gaat het bandje daardoor knellen…..

Reageren
Reageer op: Pols dikker in de ochtend?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.