Zoeken Vraag het forum

blauwe handen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Ik werk veel buiten en staand. Het gekke is dat ik er dan geen last van heb. Maar als ik administratie zit te doen in de warme ruimte aan een bureau met een goede stoel krijg ik regelmatig blauwe handen. Ze voelen dan ook heel koud aan en warm krijg ik het dan niet meer. Mijn temperatuur is altijd erg laag. Soms heb ik ook steken op mijn linkerborst en dan is mijn hartslag op mijn telefoon niet te meten. Maar dat komt waarschijnlijk omdat mijn handen zo koud zijn.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Hartslag meten met een telefoon is sowieso zinloos. Dat werkt niet fatsoenlijk. Waarschijnlijm kis dan toch je zithouding niet goed. De stoel te laag of je bureau te hoog zodat je de onderarmen meer naar boven gericht hebt.

Reageren
Reageer op: blauwe handen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.