- Kehlani13 december 2019 om 13:52
Ik vroeg me af of ik misschien beginnende ‘clubbing nails’ heb… of tewel trommelstok vingers.
ik heb hyperventilatie dus heb hartkloppingen en benauwdheid. Ik heb altijd al dit soort nagels gehad maar is misschien gerelateerd aan hart / vaatziekte?
ik hoor graag jullie advies
groetjes
kehlani
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 december 2019 om 16:04Je hebt vooral een angststoornis. Er is niets mis met je vingers.
ReagerenKehlani14 december 2019 om 17:29Thanks voor t antwoord.
ik was bij de dokter geweest en die had het over putjes maar ik snapte niet wat hij daarmee bedoelde? Veder liet hij me clubbing fingers zien en zei hij van als je zulke vingers krijgt dan moet je terug komen want dan heb je een hart / long ziekte
hij zei: je hebt toch geen last van een benauwd gevoel en hartkloppingen toch? Ik zei nou jawel al een aantal jaar en ik hyperventileer wel
toen zei hij nou dan hoort het bij de hyperventilatie fijne dag. Veder niet onderzocht of het misschien toch iets anders is. Daarom maak ik me zoveel zorgen omdat de dokter me ook niet echt serieus nam
groetjes
kehlani
ReagerenJohn (moderator)
14 december 2019 om 17:33Ja, maar het benauwd gevoel en de hartkloppingen komen door de hyperventilatie en niet omdat er iets mis is met je hart of longen
ReagerenKehlani15 december 2019 om 21:23Okee dank u.
ik ga voor mn geruststelling wel naar de dokter dinsdag. Want die dokter heeft mij bang gemaakt toen hij naar me vingers keek en met die opmerkingen van hem over ‘putjes’ ect.. ik snap gewoon niet wat er mis is en ik voel me heel bang terwijl ik niet eens weet waarom 🙁 rot gevoel
Reageren