- Anoniem9 december 2019 om 18:02
Beste,
Na 3 maanden te hebben rondgelopen met een ingegroeide teennagel, ben ik eindelijk naar de dokter geweest om deze te laten verwijderen. Ik heb me ontzettend laten tegenhouden door alle horrorverhalen op internet en was echt als de dood voor deze spuiten. Dit is echt totaal niet nodig. De twee spuitjes worden in minder dan 30 seconden gezet en vielen zo ontzettend mee. Ook had ik gevraagd om van tevoren Emla crème op de huid te smeren (verdovende zalf), maar dit werkte volgens de assistent niet en werd afgeraden omdat de spuiten wat dieper de huid in gaan en Emla crème alleen oppervlakkig verdooft. De ingreep zelf is binnen 5 minuten gepiept. Middels deze weg wil ik iedereen die ook deze ingreep moet ondergaan een hart onder de riem steken en gerust stellen. Op alle forums op internet (die al 5 à 10 jaar oud zijn) lees je hoe naar het is, maar anno 2019 wordt het heel rustig en goed gedaan. Maak die stap, ga naar de dokter en laat de ingegroeide teennagel verwijderen. De stress viel letterlijk van me af. Succes!
Klein vraagje: Kan ik na 5 dagen na de ingreep al een festival bezoeken en 11 uur op mijn voeten staan of wordt dit afgeraden?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 december 2019 om 19:42Ik denk dat je er spijt van gaat krijgen
ReagerenAnoniem9 december 2019 om 20:32Wordt dit echt afgeraden en wat zijn de risico’s ervan?
ReagerenJohn (moderator)
9 december 2019 om 20:33Een enorm pijnlijke teen en misschien een ontsteking
Reageren