Zoeken Vraag het forum

Doof gevoel in voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sher

hallo allemaal,

Sinds een maand of 10 geleden (halverwege zwangerschap) kreeg ik pijn in mijn voet. Ik ben er mee naar de huisarts geweest en die zei dat ik doorgezakte voeten kreeg maar tot na de zwangerschap moest wachten en daarna pas er iets aan kon gaan doen. Nu ben ik er laatst weer geweest en toen was ineens geen doorgezakte voet meer ? Gewoon stevige schoenen aan doen zei ze. De klachten waren: als ik mijn voeten in een bepaalde manier buig dan voet ik tintelingen en pijn aan de bovenkant van mijn voet. Nu sinds een paar weken is de zijkant van mijn voet allemaal doof. Heeft iemand een id? Ik heb dinsdag weer een afspraak bij de huisarts maar ik heb het id dat ze mij niet serieus nemen?

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    Rush

Ik heb precies dezelfde klachten als jij beschrijft. Bij mij begonnen ze ook tijdens de zwangerschap en inmiddels ben ik 8 maanden postpartum, maar de klachten zijn helaas nog steeds niet weg. Ik heb een doof gevoel en tintelingen aan de zijkant van mijn voet, helemaal richting mijn kleine teen. Ik heb een EMG laten doen en ook bloedonderzoek gehad; gelukkig was alles goed.
    Ik ben eigenlijk benieuwd of het bij jou uiteindelijk helemaal is overgegaan? Ik hoop dat dit wegtrekt, het is ontzettend vervelend en geeft ook zo’n vermoeid gevoel. 😔

Reageren
Reageer op: Doof gevoel in voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.