Zoeken Vraag het forum

Huidkleurige bultjes aan binnenkant van handen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • S

Ik heb sinds vanochtend opeens last van zeer kleine huidkleurige bultjes onder het huidoppervlak op de binnenkant van mijn handen. Het is gevoelig, maar jeukt of brandt niet echt. Ik heb ze ook echt alleen op mijn handen. Weet iemand wat deze bultjes kunnen zijn?

10 reacties
    Reageren
    Same

Weet u al wat het is?

Ik heb namelijk hetzelfde!

Dankjewel

Reageren
    Kina

Ik heb het ook, heel vreemd. Wat is het?

Reageren
    Elena

Mijn dochtertje heeft het nu ook weten jullie misschien wat het is en wat er tegen helpt ze jeukt haar handen alleen in de nacht en heel soms over dag

alvast bedankt

Reageren
    John (moderator)

Het kan een virusinfectie zijn op een contactallergie. Neem even clntact op met de huisarts

Reageren
    anoniem

ik heb precies hetzelfde, alleen veel minder &  ik heb dat op men duim en op de bovenkant van men hand. eerst dacht ik dat het schurft was maar aangezien het niet jeukt enzo..

Reageren
    Zsh

Beste heer/mevrouw,

Mijn neef heeft dit aan zijn handen weet iemand wat het is? Winters is het heftiger dan wanneer het warm weer is??
    Ik hoor het graag en alvast bedankt.

Mvg
    ZSh

Reageren
    Suus

@Zsh

Daarmee moet hij naar de huisarts gaan! Dusdanig erge klachten zijn niet iets voor een forum,maar voor de huisarts.

Die kan het zelf onderzoeken en indien nodig doorverwijzen naar een dermatoloog.

Reageren
    Lotus

Hey iedereen geen paniek ik heb het al bijna 8 jaar lang elke zomer en winter het komt door het koude en warme weer als je dit heb maak je meer zweet aan (daarom die bultjes) en sommige mensen hebben ook vervelling erbij dat is als je lichaam te veel zweet kan het moeilijk vervellen het kan pijn doen maar na ongeveer 1 maand of 2 is het over hebben jullie meer vragen hierover reageer even.

Reageren
    Ma Dalton

Ik heb ook al wat jaartjes van die bultjes in mijn hand en krijg ze niet weg. Ook lijkt het steeds erger te worden. En het is niet weergebonden, zoals Lotus beschrijft. Ik heb ook nog geen duidelijk antwoord wat het nou is en hoe je ze weg kan krijgen.

Reageren
    John (moderator)

Ben je daarmee ook al bij de huisarts of dermatoloog geweest?

Reageren
Reageer op: Huidkleurige bultjes aan binnenkant van handen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.