- Sara1 juni 2018 om 01:10
Om de zoveel weken krijg ik plots op exact dezelfde vingers rode pijnlijke bulten. Doet pijn bij het strekken van de vinger. Dit zijn zeker geen insectenbeten, aangezien ik dit sinds enkele jaren ervaar. Aan de voorzijde van mijn hand heb ik ter gelijk tijd meestal vochtblaasjes.
Iemand idee wat dit is?
De bultjes bevinden zich onderaan de vinger, nooit bovenaan…6 reactiesReagerensara1 juni 2018 om 01:13John (moderator)
1 juni 2018 om 01:24ga met die klachten dan eens naar de huisarts
ReagerenSaar1 december 2021 om 10:46Hee ik heb hetzelfde probleem, heb jij toevallig al antwoord gekregen wat het mogelijk kan zijn?
ReagerenPam26 januari 2023 om 20:36Mag ik iets vragen of hier een uitslag uitgekomen is wat het is ik loop al lang met precies de zelfde klachten wil graag oplossing
ReagerenFrits31 oktober 2023 om 15:27Ja van waar komt het ? Ik denk misschien spinnekop beet of onkruid prikken?
ReagerenAngie14 december 2023 om 19:48Ik heb het afgelopen winter gehad en nu begint het weer. Vorig jaar ben ik naar de huisarts gegaan en daar heb ik gehoord dat het meestal samen met de schimmel op de voeten gaat. Triamcinoloacetonide Aurobindo is de zalf die geholpen heeft.
Reageren