- Anon21 april 2018 om 13:40
Hallo,
Ik heb af en toe last van blauwige paarse nagels. Ik ben verder gezond, pas naar een cardioloog geweest om sommige klachten die ik heb uit te sluiten en ik kom geen dingen te kort. Ik eet elke dag veel fruit en groente en een en drink weinig tot geen suiker. Daarnaast drink ik alleen water en rook ik niet, maar ik heb niet echt veel beweging naast het soms wandelen van een uur. Ik ben 22 jaar.
Ik ben vaak vermoeid en angstig door paniek/angstoornis dus ook Chr hyperventilatie.
Zou het daarmee te maken kunnen hebben? Soms wordt het wel erg paars en dat is nogal eng om te zien.
Bijlagen:
2 reactiesReagerenMelke13 september 2018 om 22:21Ook ik heb soms last van paars/blauwe nagels. Ik kamp ook al een aantal jaar met chronische hyperventilatie en had vroeger ook paniek/angstaanvallen (gelukkig nu verleden tijd). Toen ik dit aan mijn huisarts voorlegde kon zij hier geen verklaring voor geven. Dus ik denk dat dit inderdaad met overademen te maken heeft….
ReagerenJose_722 juli 2020 om 15:41Ik had ook nagelproblemen, het hele internet afgespeurd naar foto’s van nagels. Bleek uiteindelijk om kalknagels te gaan.
ReagerenBijlagen: