Zoeken Vraag het forum

Snijwond voet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Alias

Hallo,

Met oud en nieuw heb ik een snee boven op mijn voet iets onder me enkel gehad door glas waarschijnlijk. Nu 2/3 weken later zit er nog niet echt een korst op en blijft er wondvocht vanaf komen en er zit een soort van wit/gele smurrie op een deel van de snee. Het doet geen extreme pijn of iets en het is ook niet erg rood het klopt ook niet. Het rare is wel dat een deel van de bovenkant van mijn voet een soort van verdoofd aanvoelt. Wel is de wond minder groot geworden en lijkt het alsof de huid naar elkaar toe is getrokken.

Mijn vraag is dus moet ik het gewoon zo laten em wachten of moet ik misschien even langs de huisarts om die er naar te laten kijken. Ik wil eigenlijk niet zomaar naar de huisarts omdat die mij 9/10 keer doorstuurt voor niks waarop ik een dikke rekening krijg.

Mvg

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk toch dat het verstandig is om de huisarts ernaar te laten kijken. Het lijkt er toch op dat er een infectie is ontstaan.

Reageren
    Alias

Oke dan zal ik morgen ochtend maar een afspraak in laten plannen,  het vreemde is alleen dat ik alleen het gele laagje kan zien als symptoom omdat het niet dik/rood/warm is kan dit betekenen dat het eem beginnende infectie is? Heb ook geen verhoging of opgezette lymfklierem

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik zo moeilijk beoordelen. Dat zal je huisarts je dan wel kunnen zeggen

Reageren
Reageer op: Snijwond voet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.