- Alias14 januari 2018 om 17:52
Hallo,
Met oud en nieuw heb ik een snee boven op mijn voet iets onder me enkel gehad door glas waarschijnlijk. Nu 2/3 weken later zit er nog niet echt een korst op en blijft er wondvocht vanaf komen en er zit een soort van wit/gele smurrie op een deel van de snee. Het doet geen extreme pijn of iets en het is ook niet erg rood het klopt ook niet. Het rare is wel dat een deel van de bovenkant van mijn voet een soort van verdoofd aanvoelt. Wel is de wond minder groot geworden en lijkt het alsof de huid naar elkaar toe is getrokken.
Mijn vraag is dus moet ik het gewoon zo laten em wachten of moet ik misschien even langs de huisarts om die er naar te laten kijken. Ik wil eigenlijk niet zomaar naar de huisarts omdat die mij 9/10 keer doorstuurt voor niks waarop ik een dikke rekening krijg.
Mvg
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 januari 2018 om 17:55Ik denk toch dat het verstandig is om de huisarts ernaar te laten kijken. Het lijkt er toch op dat er een infectie is ontstaan.
ReagerenAlias14 januari 2018 om 17:58Oke dan zal ik morgen ochtend maar een afspraak in laten plannen, het vreemde is alleen dat ik alleen het gele laagje kan zien als symptoom omdat het niet dik/rood/warm is kan dit betekenen dat het eem beginnende infectie is? Heb ook geen verhoging of opgezette lymfklierem
ReagerenJohn (moderator)
14 januari 2018 om 18:03Dat kan ik zo moeilijk beoordelen. Dat zal je huisarts je dan wel kunnen zeggen
Reageren