- Anoniem22 januari 2016 om 00:41
Hallo,
Onlangs heb ik Revitalash aangeschaft. Een prijzig product dat je mooie lange wimpers beloofd. Ik wil het enorm graag oroberen maar ik ben terughoudend door eventuele bijwerkingen. Er zou vroeger een ingredient Bimatoprost in hebben gezeten dat de kleur van je iris aan kan tasten (vooral bij blauwe ogen die ik zelf heb). Nu hebben ze dat ingredient vervangen door DDDE. Kunnen jullie mij vertellen of dit veilig voor gebruik is? Ik wil niet dat mijn oogkleur veranderd.. Dank!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 januari 2016 om 01:15Volgens publicatie van het National Center for Biotechnology Information
Reageren
uit de VS is het een betrouwbaar middel met minimale bijwerkingen.Bliss26 juni 2018 om 19:32Ik heb Revitalash een jaar gebruikt, ik had een beetje gerireerde oogleden, verder waren mijn winpers vol, krullend en een stuk langer geworden.
Een jaar later een ander serum te hebben gebruikt kocht ik weer Revitalash. Wow mijn ooglid werd dik, rood een enorm branderig ooglid zelf, de zijkant en mijn onderste ooglid werd rood. Na een week, maand, maanden stakingen probeerde ik het weer. Het resultaat was weer heftige bijwerkingen.
Meiden voor een gevoelige huid zou ik dit wimperserum afraden.
Reageren