- Pim6 juli 2018 om 10:55
Ik overweeg vitamine pillen te gaan slikken om mijn haarkwaliteit wat te verbeteren. Mijn haar is de laatste tijd wat dun en dof.
Natuurlijk verwacht ik geen wonderen, maar wie heeft ervaring met een product wat hiervoor geschikt is?
Zelf denk ik aan 1 van deze producten:
Heeft iemand ervaring met deze producten, of wellicht een andere goede tip?
2 reactiesReagerenCatootje7 juli 2018 om 06:38Ligt er aan wat de oorzaak is. Je hele voedingspatroon is in elk geval belangrijk. Daarbij zorgen voor voldoende eiwitten en zo min mogelijk geraffineerde suiker. Soms kan candida een rol spelen. Veel mensen hebben ook niet zo’n geweldige darmflora en dan neem je de voedingsstoffen minder goed op.
Daarnaast kunnen diverse voedingsstoffen helpen; vitaminen, mineralen en vetzuren. Vitamine B is inderdaad belangrijk maar ook tal van andere stoffen. Gebruik zelf een Multi van een goeie vitaminezaak. Die zijn wat sterker en evenwichtiger samengesteld. Daar kan je ook persoonlijk advies krijgen.
ReagerenPeter8 juli 2018 om 04:18Vitamine-preparaten slikken voor je haar. Veel gekker moeten ze het toch niet maken. Beide producten zijn weggegooid geld. Enige goede tip: acceptatie, weinig wassen en geen zeep gebruiken.
Reageren