- Essie405 mei 2012 om 20:23
Hallo allemaal
Ik zit met een groot probleem en weet niet precies waar het vandaan komt.
Ik heb al een aantal afval pogingen gedaan en steeds moet ik het stoppen omdat elke keer hetzelfde probleem optreed.
Als ik s’ochtends opsta ben ik echt de kluts kwijt en na enige tijd wordt alles langzamerhand weer helderder.
Vorige week bijvoorbeeld ben ik om half 7 opgestaan en ik weet dat ik opgestaan ben maar reliseerde me dat pas toen mijn dochter om 8 uur vroeg of ze maar een tosti moest halen op school want normaal staat haar brood altijd al klaar.
Op dat moment wist ik meteen dat ik weer de kluts kwijt ben geweest,ik moest toen wel even huilen want het wordt nu wel erg eng.
Ik heb een tijdje geleden wel bloed geprikt en daar kwam uit dat me suiker te laag was en dat ik s’avonds voor het slapen gaan maar een bakje crusli moet nemen.
Ik zou graag willen weten of een te laag suikergehalte zulke heftige reacties kan geven want ik ben elke avond weer bang om te gaan slapen en me af te vragen hoe ik de andere dag wakker ga worden want ik heb het gelukkig niet elke ochtend.Groetjes Esther
1 reactieReagerenHans6 mei 2012 om 08:43Hallo, wat vervelend. Om te beginnen zou je zelf kunnen testen of het door een te laag suikergehalte komt door inderdaad ‘s-avonds wat crusli te eten. Als het na een aantal dagen niet verbeterd, zou ik teruggaan naar de HA met deze klacht.
Groet Hans
Reageren