Zoeken Vraag het forum

Eetstoornis?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kathleen

Goede middag,
    Ik ben Kathleen en ik ben 17 jaar oud. Ik ben een paar jaar geleden begonnen met de sonja bakker dieet. Ik viel van 67 kilo af naar 63 kilo. Daarna, toen de sonja bakker dieet, voorbij was ben ik begonnen met minder snoepen en ontbijt over te slaan en af en toe sloeg ik ook de middagen over. Ik deed dit toen nog niet echt om bewust af te vallen. Ik viel toen af naar de 59 kilo. Oh by the way ik ben 1.70 cm lang! Op het moment dat ik naar de 4de klas ging, vond ik mezelf afschuwelijk dik en ben ik expres maaltijden overgaan slaan. Sinds die tijd ben ik calorieën gaan tellen. Op den duur at ik alleen nog maar een appel en dan de hoofdmaaltijd savonds. Ik viel hiermee af tot 50 kilo. Een tijdje terug werd ik bang door de angst die ik had opgebouwd voor eten. En ben ik uit wanhoop te veel gaan eten. Ik weeg daardoor nu rond de 55 kilo. Maar een paar maanden geleden moet ik weer afvallen van mezelf. Het is een echte obsessie voor mij. Ik eet op een normale dag rond de 500 kcal met drinken er bij geteld. Een dag moet onder de 1000 kcal blijven anders heb ik een slechte dag en moet ik dat compenseren met sport. Nu is mijn vraag heb ik een eetstoornis of zit het tussen me oren??

Alvast bedankt voor het antwoord!
    Groetjes, Kathleen.

1 reactie
    Reageren
    Kathleen

Sorry, ik zie net dat ik hem in de verkeerde topic heb geopend! Sorry voor deze ongelukkige fout ;3.

Reageren
Reageer op: Eetstoornis?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.