Zoeken Vraag het forum

Draaierig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ad

Goedenavond,

In de ochtend heb ik wat last om te eten en rond 10 uur ben ik dan vaak draaierig en niet zo lekker dit duurt dan 2 uurtjes ofzo en dan heb ik inmiddels om 10 uur dan wel gegeten hierna verdwijnt het duizelige en niet lekker voelen ook ook ga ik dan vaak om 12 uur even een uurtje sporten in de gym en ook dan heb ik nergens last van zou dit kunnen komen van mijn suiker die dan te laag is en is dat gevaarlijk?

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ja dat zou kunnen. Het is in ieder geval niet goed. Je zou toch eerder moeten eten

Reageren
    Ad

Oké ik heb dus niet getest op diabetes of iets dus vandaar de vraag maar dan nog is het niet goed dan

Reageren
    John (moderator)

Nee, want je wordt draaierig en misselijk en dan is er iets niet goed.

Reageren
    Ad

Oké dank je wel ik ga het morgen is testen door eerder iets te nuttigen

Reageren
    Catootje

Ik zou er vooral op letten wát je eet. Zorgen voor langzame koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment. Dan ben je ook niet direct zo trillerig. Als je ’s ochtends geen trek hebt, kan dat ook te maken hebben met dat je s avonds te laat nog eet.

Reageren
Reageer op: Draaierig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.