- Anoniem3 mei 2018 om 17:41
morgen naar de fysio. Dokter zegt dat duizeligheid en hoofdpijn uit nekwervels/ evenwichtsorgaan te maken heeft door mijn stress.
Ik dacht zelf meer aan een verkeerde ademhaling waar ik bekend mee ben.
Ben er zo angstig van. Vind het echt een eng gevoel. Iemand tips??
7 reactiesReagerenAnoniem3 mei 2018 om 20:04En heeft druk boven op hoofd er ook mee te maken?
ReagerenJohn (moderator)
3 mei 2018 om 21:03Dat zou kunnen
ReagerenAnoniem4 mei 2018 om 00:03Ik ga liggen in bed en krijg last van mijn hoofd. Niet slim, maar ben gaan googelen en kom op een hersentumor. Is dit reeel? Of kan dat ook door spieren/ stress komen?
ReagerenJohn (moderator)
4 mei 2018 om 00:06Dat is inderdaad n iet reëel….. je geeft zelf al aan wat de oorzaak zal zijn
ReagerenAnoniem4 mei 2018 om 00:09Dank u wel. Ben zo van slag door die duizeligheid. Dat ik elk pijntje voel. Nogmaals bedankt. Ik jan nu wat geruster proberen te slapen.
ReagerenCatootje4 mei 2018 om 08:19Bij spanningen ga je slechter ademen en bij een slechte ademhaling krijg je een stressreactie in je lichaam. Daarnaast kunnen je voedingspatroon en tekorten aan diverse voedingsstoffen een rol spelen bij je klachten. Onder andere magnesium. Ook electrosmog kan een stressreactie geven in je lichaam, wat ook klachten kan geven.
ReagerenAnoniem4 mei 2018 om 09:58Dank u wel. Gebruik extra magnesium. En goede multi van solgar en ad met visolie.
Wat is electrosmog?
Reageren