Zoeken Vraag het forum

Draaierig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

morgen naar de fysio. Dokter zegt dat duizeligheid en hoofdpijn uit nekwervels/ evenwichtsorgaan te maken heeft door mijn stress.

Ik dacht zelf meer aan een verkeerde ademhaling waar ik bekend mee ben.

Ben er zo angstig van. Vind het echt een eng gevoel. Iemand tips??

7 reacties
    Reageren
    Anoniem

En heeft druk boven op hoofd er ook mee te maken?

Reageren
    John (moderator)

Dat zou kunnen

Reageren
    Anoniem

Ik ga liggen in bed en krijg last van mijn hoofd. Niet slim, maar ben gaan googelen en kom op een hersentumor. Is dit reeel? Of kan dat ook door spieren/ stress komen?

Reageren
    John (moderator)

Dat is inderdaad n iet reëel….. je geeft zelf al aan wat de oorzaak zal zijn

Reageren
    Anoniem

Dank u wel. Ben zo van slag door die duizeligheid. Dat ik elk pijntje voel. Nogmaals bedankt. Ik jan nu wat geruster proberen te slapen.

Reageren
    Catootje

Bij spanningen ga je slechter ademen en bij een slechte ademhaling krijg je een stressreactie in je lichaam. Daarnaast kunnen je voedingspatroon en tekorten aan diverse voedingsstoffen een rol spelen bij je klachten. Onder andere magnesium. Ook electrosmog kan een stressreactie geven in je lichaam, wat ook klachten kan  geven.

Reageren
    Anoniem

Dank u wel. Gebruik extra magnesium. En goede multi van solgar en ad met visolie.

Wat is electrosmog?

Reageren
Reageer op: Draaierig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.